بادهای بنفش تیره

و جهان از هر سلامی خالیست.....

بادهای بنفش تیره

و جهان از هر سلامی خالیست.....

این دور باطله


سرم درد می گیره..........

از فکر این که هر روز توی اون خونه  تنها میشینه و حوصله اش سر میره و هیچ همدمی نداره.....

از این که هیچ کسی نیست که ببرتش مسافرت.....

از این که مثل خودم سردرد داره....

از این که افسرده است.....

از این که همش میره تو فکر و گذشته ی تلخش رو دوباره و دوباره و دوباره مرور می کنه.....

از این که غصه هاشو کم بروز میده....

از این که تنهاییش، بیش تر باعث فکر کردنش میشه و فکر کردنش، بیش تر باعث سردردش میشه.....

سرم درد می گیره.........

نظرات 41 + ارسال نظر
رعنا 24 تیر 1388 ساعت 11:28

منزل نو مبارک ایرن جان. این بلاگ فا اینقدر همه رو اذیت کرد که کوچ کردن بهترین راهه

bita 24 تیر 1388 ساعت 11:35 http://khanoomek.blogfa.com/

man aasheghetam



be khoda balad nistam hajme axamo chejoori kam konam ke betoonam upload konam


age baladi begoo behem,man chakere khodeto shoovaretam hastam iren baanooye nazanin

کرگدن 24 تیر 1388 ساعت 11:35

مبارکا بادا ایرن بانو !

فرزام 24 تیر 1388 ساعت 11:39

مبارکه. آدرست رو تصحیح می کنم

سلام...خوبی؟
چه بیخبر و یهویی از بلاگفا کوچ کردید!...حداقل یه پست تو وبلاگ قدیمیت ذار و بنویس که بلاگ اسکای ر و مشرف کردی تا بروبچ بدونن!...مبارکه ویوش که عالیه!نورگیر و دلباز هم که هست!خیرشو ببینی!

خونه ی نو مبارک
نمیدونی چه قدر فسفر سوزوندم تا تونستم اون یکی وبلاگت تو بلاگفا رو باز کنم و نظر بزارم

راستی شنیدم ولایت بودید
بابا خبر میدادید مرغی گوسفندی سر می بریدیم
دفعه ی دیگه بی خبر بیاین و برین ناراحت میشم هااا

قربونت برم....
خواستم زنگ بزنم گفتم مزاحمت نشم.....
سردرد هم که مزید بر علت بود....
شما تشریف بیارید تهرون خوش حال میشیم....

ما تو این چندروزی که کامنتای بلاگفات تعطیل بود عرض ارادت نتونستیم بکنیم...البته تو وبلاگ شویتون مراتب احتراممونو عرض کردیم!...به امید روزای بهتر...به امید روزای بی سردرد...

نگار 24 تیر 1388 ساعت 12:58 http://cheshmmak.blogfa.com

سلام ایرن ... خوبی؟
این روزها همه اسباب کشی می کنند! شما چطور؟!
اتفاقا دیشب داشتم فکر می کردم بزنم توی پرشین بلاگ. ولی راستش حوصله ندارم دوباره همه چی از اول .....

کجاست؟ هرجا باشه تو هم پیش اونی ... خوش بحالش!

اولاُ که منزل نو مبارک دوماَ که من هم سردرد دارم و من از سردرد حالت تهوع دارم و من حالم بدتر میشه وقتی حالت تهوع دارم...

پرند 24 تیر 1388 ساعت 13:32 http://gipsymoonn.blogfa.com

خونه نو مبارک خانمی...
ایشالا سردردات بهتر بشه...

کرگدن 24 تیر 1388 ساعت 14:08

تو خونه جدید هم که وحید رو غریبه زدی که !!!

حواسم نبود...درستش کردم....
خوب شد ندید!

زهرا باقری شاد 24 تیر 1388 ساعت 14:23

مبارک باشه خانم.

علیرضا عسگری 24 تیر 1388 ساعت 16:30

خوش به حالت من نمیتونم از بلاگفا دربیام آدرسمو همه دارند راستی نظرت چیه؟

حامد 24 تیر 1388 ساعت 17:10 http://breathless.persianblog.ir/

سلام
مبارک باشه خونه نو
پس اینجا بهتره نه ؟....پرشین بلاگ که فاجعه است

آره عالیه....تازه این که می تونی به کامنتات جواب بدی خیلی خوبه و منو همون طور که مستحضرید جوگیر نموده!

کرگدن 24 تیر 1388 ساعت 17:21

به این پسره ( حامد ) !! بگو اگه یه بار دیگه پش سر پرشین بلاگ ما حرف بزنه خوش پای خودشه ها !!!

وقتی راست میگه چی بگم...به همتون پیشنهاد می کنم دست از این تعصباتتون نسبت به پرشین بردارید و تشریف بیارید...خونه ی خودتونه خوشحال میشیم...قولم میدیم تو آشپزخونه نباشیم!

منوخودم 24 تیر 1388 ساعت 18:43 http://bluepenn.blogfa.com

خوب شد تابستونه و فصلل نقل و انتقال.. خوب جا پیدا کردی...
میترسم از روزی که دیگه جایی واسه اسباب کشی پیدا نکنیم...
این اولین کامنت از دفتر خودمونه... افتتاحش کردیم با وبلاگ ایرنی..
با اینکه الان ازت ناراحتم که باشگاه نرفتی امروز.. هیچ عذری پذیرفته نیست...

تو دیگه به جای این قرتی بازیا باید بری یه چند تا بیمه نامه بفروشی پولدار شیما....

سلام
مبارکه. امروز از صبح وبلاگت رو توی شرکت باز کردم که کامنت بذارم٬ آخرشم وقت نشد...
تازه فکر کردی چون الان حالم گرفتست بهت نمیگم که دیدم منو غریبه زده بودی؟!!!

ببخشید دیگه.....غلط بیجا کردم دیگه تکرار نمیشه....غریبه جان!

باسلام!لطفا اگر وقت کردید یک توضیحی هم به ما ندید بدیدها بدهید تا بفهمیم آیا برای آیکونهای عجیب و غریبی که پایین پستتان هست هم باید کامنت بگذاریم یا خیر!؟
لطفا در آگاه سازی ما تعجیل فرمایید!
(با تشکر!...دبیر مجمع اسکلهای بلاگ اسکای ندیده)!...

والا چه عرض کنم....نمی دونم چه جوری توضیح بدم که بفهمی!!!!!!!!!
حالا لزومی نداره آدم همه چی رو بدون که نه؟

عباس 25 تیر 1388 ساعت 03:15 http://www.diivaar.persianblog.ir

سلام...منزل نو وبلاگ نو آدمهای نو ... امیدوارم روزهای رفته رو تلخ هاش رو کنار بذاری و روزهای آینده ت که میاد رو (باور کن اینو از صمیم قلب آرزو میکنم ) بدون سردرد ادامه بدهی ...یا حق

حامد 25 تیر 1388 ساعت 13:54

فیلم های علی حاتمی می بینی بیارم؟ حاتمی کیا چی؟

سلاااااااااااااااااااااااااام عزیزم...خونه ی نو مبارک باشه...خیلی خوبه که انقدر راحت تونستی دل بکنی از خونه قبلیت...براشون دعا می کنم...امیدوارم تو هم فکراتو جمع کنی تا یه کاری براشون بکنی...فکر می کنم شدنیه...

نرگس 25 تیر 1388 ساعت 19:26

سلام. خوبین؟ مبارکه ;)

دل حوا 25 تیر 1388 ساعت 21:54 http://delehavva.blogfa.com

چه درد مشترکی

سلام خواهر گلم خوبی؟چرا اومدی اینجا ؟خوش به حالت من نیمتونم اسباب کشی کنم.

سلام...چرا این خونه جدیدتون جا واسه حرفای خصوصی نداره!...تو زیر پله ای جایی یه محلی تعیین کنید!...
البته حرف بنده اونقدرا هم خصوصی نیست!...میخواستم بگم ببخشید دیشب که تو و محسن عزیز بعد مدتها افتخار دیدار به ما داده بودید خیلی سرحال نبودم...در هر حال خدا میدونه که چقدر از دیدنتون خوشحال شدم...

رعنا 27 تیر 1388 ساعت 10:02

به روزم

بی تا 27 تیر 1388 ساعت 10:17 http://khanoomek.blogfa.com/

جای همتون واقعن تو این طبیعت سحرانگیز خالیه


من هنوز هم شاد می شم وقتی می خوام از در خونه بیرون برم و لازم نیست چادر چاخچول کنم ( چقد هم من چادر چاخچول می کردم ارواح شیکمم!!!)

ولی یکی از هیجان انگیزترین چیزای اینجا؛اینه که موتورسواری برای زنا آزاده...و من تو این سفر تازه فهمیدم لذت موتور سواری رو!!!وقتی باد به همه تنت می خوره....

رعنا 27 تیر 1388 ساعت 12:00

پیشنهادت عالیه . اساسی جواب میده . هی میخوام خودمو بزنم به بی خیالی ولی خوب یکم سخته زمان میبره

رعنا 27 تیر 1388 ساعت 12:01

در ضمن منزل نو منتظر پستهای بی نظیر شماست

حامد 27 تیر 1388 ساعت 12:50

سلام...

سلام اپیدم بیا بخون و به محسن هم بگو.

هوم حرف جالب زدی اما خب راستش نمی تونم بگم چرا همچین پستی گذاشتم دلیلش یکم چیزه
موفق باشی

اپدیم بیا بخونن وقتت را نمی گیره

فرزام 27 تیر 1388 ساعت 21:54

ایرن جان! کامنتت رو پست آخرم خیلی برام جالب بود. من این قضیه رو که گفتی اصلا یادم نیست ولی جالبش اینه که من عین همین قضیه رو برعکسش یادمه. تو کانون دقیقا همون اتفاقی که گفتی ولی من اعصابم اهمی بود باهات بد برخورد کردم. جالبه نه؟ واسه همینه که من همیشه می گم ما خیلی وقتا به آدمهای دور و برمون خیلی کم توجه می کنیم. دمت گرم! اون بز معلقم ببوس از طرف من

آپیدم بیا بخون نظر بده فعلا که بین جمع شما طرفدار پیدا کردم یکی یکی مردم میان و میگن از طرف ایرن شاه بزرگ اومدیم

رعنا 28 تیر 1388 ساعت 11:46

خوبم عزیزم مرسی مشغولیم.

حامد 28 تیر 1388 ساعت 15:52

http://blog.vodkaster.com/wp-content/uploads/2009/07/f250bestmoviesmap_HQ.jpg
ببینش

دختر آبان 29 تیر 1388 ساعت 11:06 http://fmpr.persianblog.ir

سلام ایرن جون خونه نو مبارک

محمد 30 تیر 1388 ساعت 00:25 http://pourbakhsh.blogfa.com/

خونه ی جدید مبارک

Www.AsanHit.com 13 بهمن 1388 ساعت 16:13 http://www.asanhit.com

salam

system clicki AsanHit

ba residan be 7 hezar toman

darkhast porsant bedid

tagriban ba amare 100 rozane

har hafte

hamin alan shoro konid

agar shomare hesab nadarid

post mikonim pol ra

montazerim

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد