بادهای بنفش تیره

و جهان از هر سلامی خالیست.....

بادهای بنفش تیره

و جهان از هر سلامی خالیست.....

قاب بنفش!


عکاسی رو دوست دارم چون برام لذت بخشه....دلیل دیگه ای ندارم برای این که دوربین دستم بگیرم و دنبال قاب هایی باشم که به نظرم زیبا هستند و متفاوت...حالا با یک دوربین به نسبت خوب می تونم عکس هایی رو که دوست دارم بگیرم و شما هم می تونید اون ها رو تو قاب بنفش ببینید!

نظرات 21 + ارسال نظر
گلدونه 29 آذر 1388 ساعت 15:19

لذت خواهیم برد پس...

یه عکس هم از من بگیر.. بیا اینم خنده

رعنا 29 آذر 1388 ساعت 15:37

لینکت باز نمیشه

دخترآبان 29 آذر 1388 ساعت 15:41 http://fmpr.persianblog.ir

ایضا ما هم عاشق عکاسی هستیم ... پست اول هم قشنگ بود ....

آفرین!...چه فکر خوبی!...یه روز که با یکی از بچه ها پارک محل رو گشتیم و مرتب عکسای تازه مینداخت تازه فهمیدم چقدر چیزای قشنگ و حتی عجیب بوده که تا حالا تو پارکی که صدها بار رفته بودم از چشمم دور مونده بود...منظورم همون کادرهاییه که فقط به چشم دوربین میاد ولاغیر!...
تبریکات مخصوص مارو بپذیرید!...

سرکاریه!؟...لینکه که باز نمیشه!

زهرا باقری شاد 29 آذر 1388 ساعت 16:04

حتما دختر گلم...قاب بنفش چه شود!

بهار(سلام تنهایی) 29 آذر 1388 ساعت 18:05

منم عاشق عکاسی هستم و یه عالمه عکس دارم و هر جا که میرم به دنبال عکس گرفتن هستم بهم آرامش میده و وقتی که خیلی عصبی هستم یه دوربین برمی دارم میرم عکس میگیرم ..این که درکت می کنم ...
خیلی کار خوبی کردی که این وبلاگ رو درست کردی ...قاب بنفش ..تبریک عزیزم ...
موفق باشی ..

نگار 29 آذر 1388 ساعت 21:41

به به ! او از عکسداستان اینم از قاب بنفش ... بزن کفو واسه رومئو ژولیت اکتیو

کرگدن 30 آذر 1388 ساعت 00:20

بابا فتوگرافر !
بابا عکاس باشی !
بابا هنرمند !
بابا نگاه تازه و ژرف !
بابا کاشف فروتن شوکران !
پس چرا من تونستم ببینمش بقیه ناکام موندن ؟!
ولی خیلی خارجکی و باکلاسه این بلاگه !
ضمنن آر اس اس نداره که بشه گوگل ریدری ش کرد !
لذا چه حیف !!!

گارسیا 30 آذر 1388 ساعت 04:48 http://www.draft77.blogfa.com

بابا فتوبلاگ!
خب ما هم میریم میبینیم!

شاه رخ 30 آذر 1388 ساعت 09:25 http://roospigari.blogspot.com/

منم عکاسیو دوس دارم اما هیچ وقت فرصت نشد برم دنبالش توی زندگی بعدیم هم که می خوام برم دنبال تآتر حالا اگه شد بعدازظهراش عکاسی می کنم اگرم نشد که توی زندگی بعد تر حتما عکاس میشم
سلام

مانی 30 آذر 1388 ساعت 09:31 http://www.manimahmoudi.com

دوربینت همیشه کوک...

محبوب 30 آذر 1388 ساعت 12:19 http://mahboob.persianblig.ir

ای ول ، حتما ً ، چه خوب ! آبجی گلی . . .

سلام
چه کار خوبی کردی. خیلی فکر خوبیه. همین یه دونه عکس رو گذاشتی فعلا؟ یه خورده یاد بده ببینیم اینجا چطوری باید عکسا رو ببینیم. در حد سوات ما کار کن دیگه...

زهرا باقری شاد 30 آذر 1388 ساعت 12:56

دختر چه عکسی انداختی...قاب بنفش رو همین الان دیدم..

ناردانه 1 دی 1388 ساعت 00:27

منم عاشق عکاسی ام...
از هرچی....دنبال سوژه نیستم.
-----------------------------------------------
وب دیگه ام آپه عزیزم.

مهسا 1 دی 1388 ساعت 01:35

آفرین ایرن خیلی کار قشنگی کردی
منم عاشق عکاسی و عکس دیدنم

تعبیر خواب همه ش الکیه
باید از خودت در بیاری براش
سلام

زهرا باقری شاد 2 دی 1388 ساعت 11:40

ببین چقدر خوشحالم که از نوشته م خوشت اومده...یه جورایی ذهنیت تو رو خیلی دوست دارم...

زهرا باقری شاد 2 دی 1388 ساعت 13:42

لطف ندارم عزیزم...عاشق اینجور مالیخولیا هستم که توی نوشته های تو هست.

تو کامنتگاه کرگدن خوندم مریض شدی...خدا بد نده!...میخوای کمپوت بگیریم بیایم دیدنت!؟...هرچند شما چندوقته دیگه با ما خیلی حال نمیکنی و فکر میکنم با پیک بفرستم جلو درتون سنگینترم!...
خوبی؟...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد