بادهای بنفش تیره

و جهان از هر سلامی خالیست.....

بادهای بنفش تیره

و جهان از هر سلامی خالیست.....

۲

یک روزهایی هم می شود مثل این چند روز که دستت را می گذاری روی علامت تکرار و فروغ مدام در گوشَت می خواند!این جور می شود که بارها روز اول دی ماه را به ۸ آبان پیوند می دهی و با چشم های خالیت میان هیاهوی خواب آلود صبحگاهی شهر به دنبال نجات دهنده ای می گردی که سال هاست در تاریکی گور خوابیده است.

نظرات 9 + ارسال نظر
منیژه 9 آبان 1389 ساعت 09:52 http://nasimayeman.persianblog.ir

بهتر نشدی دختر؟؟؟

تا بهتر چی باشه منیژه جان!

کرگدن 9 آبان 1389 ساعت 10:46

ایرن جان
من یه مبلغی واسه بیمه ماشینم ریختم به کارتت
ورنداری فرار کنی باهاش بری فرانسه و بلژیکا !!
هرررررررررررررررررررررررر !!!

هه هه هه!

دکولته بانو 9 آبان 1389 ساعت 19:24

سلام جیگر...من فکر کردم برای این پستت کامنت گذاشتم...دلم برات یه ذره شده...دعا می کنم زودتر خوب شی...چون درد بدیه به خدا...می دونم...می بوووووووووسمت...

سلام یه ترکیب بند گفتم قشنگه؟

مریم عسگری 10 آبان 1389 ساعت 09:02

چی شده؟ خوبی؟ محسن چطوره؟

آره خوبیم!

شین 10 آبان 1389 ساعت 11:43

:o
چند روزه برنامه ی من هم همینه!!

کرگدن 10 آبان 1389 ساعت 17:59

ایرن ...
بنویس ...
باش ...
لطفن .

چشم!این پست بعدی هم محض گل روی شما یکتا کرگدن وبلاگستان!

عاطفه 10 آبان 1389 ساعت 21:35 http://hayatedustan.blogfa.com/

سلام.. فقط سکوت و ابراز وجود..

طفلی تو٬ طفلی فروغ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد