بادهای بنفش تیره

و جهان از هر سلامی خالیست.....

بادهای بنفش تیره

و جهان از هر سلامی خالیست.....

 

مثل یه خمیردندونم، که خیلی وقته تموم شده و آدما واسه این که ته مونده‌ی خمیر ژله‌ای شفافش رو از تهش بکشن بیرون حسابی پیچوندنش و مچاله‌ش کردن.همون‌طور مچاله و خالی افتادم کنار آینه‌ی دست‌شویی که روش پر شده از قطرات خشکیده‌ی آب.

نظرات 11 + ارسال نظر
صومعه 22 فروردین 1390 ساعت 14:28

سلام امیدوارم که بهتر شده باشی. خیلییییییییییییییی دلم گرفت.
راستی من خواننده وبلاگت هستم ولی نظر نمیذاشتم. به امید اینکه دوباره سالم سالم بشی و دیگه هیچ درد و غمی نداشته باشی

هیشکی! 22 فروردین 1390 ساعت 14:41 http://hishkii.blogsky.com

نگو ایرن جون اینجوری نگو قربونت برم..تو به من روحیه میدی اون وخت خودت اینطور نا امید و خسته..؟

سلام ایرن جان
اتفاقا من فکر می کنم تو یه درخت قوی و تنومند هستی که داره سرمای زمستون و به انتظار رسیدن بهار می گذرونه واگه سرما و باد و بارون زمستونی خیس و خسته اش می کنه به ریشه های قدرتمندی که توی زمین داره امیدواره.
من اینو مطمئنم که این روزا می گذره وبهترینها در انتظارته عزیزم

آرمـــــ ــــان 22 فروردین 1390 ساعت 20:08 http://lie-f.blogfa.com/

نیمه پر این لیوانو اگه بخوایم ببینیم اینه که
خب
آدما خیلی به خمیر دندونا مدیونن ...
دندون درد خیلییییییییییییی دردناکه

کرگدن 22 فروردین 1390 ساعت 21:14

ایرن خیلی تو فکرتما ...
هی یادت که می افتم میگم
کاش این بچچه خیلی زود زود خوب شه ...
هی یاد جاهایی که باهم رفتیم می افتم ...
مثلن بوستان گفت و گو صبح جمعه ... آب بازی ... کی بریم ؟!

سوسک سیاه! 22 فروردین 1390 ساعت 22:32 http://sooksesia.persianblog.ir/

هممممممممممممممممممممممم

دکولته بانو 22 فروردین 1390 ساعت 22:53

تو خمیر دندون...من خمیر ریش...قبول؟...

کرگدن 22 فروردین 1390 ساعت 23:13

منم واجبی !!!

مریم عسگری 23 فروردین 1390 ساعت 12:05

ای بابا خوابیدی خونه عشق و حال ما پس چی هستیم
که هی جون بکن و جون بکن واسه چی؟ هیچی! تازه خونمون همه سرما خوردیم و حال همه بده! نه آب بینی بند می آد و نه گلومون باز می شه

تب40درجه 23 فروردین 1390 ساعت 12:11

خجالت بکش.
از کمر افتادی از زندگی که ساقط نشدی!
نزار فسیل بشی.

سمیرا 23 فروردین 1390 ساعت 12:22 http://nahavand.persianblog.ir

یعنی این محسن باقرلو اخر ادبه دیگه....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد